Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Een hart laten slingeren!!!

Een ontzettend leuk initiatief van de dames die bij De Sampler werken. Omdat Gré Koopman al een aantal maanden ziek is, krijgen alle cursisten en iedereen die dat wil een patroontje van een hart.


Je kan het maken zoals je zelf wil, met lintjes, stitchery of gewoon. Maakt niet uit. Je naait een paar lintjes mee, zet je naam er op en stuurt het op. Al die verschillende harten aan elkaar gestrikt met de lintjes vormen een vrolijke slinger om haar op te beuren. Ik vind het een enig idee om te onthouden.

9 opmerkingen:

Annelies zei

Dit is een heel mooi hart geworden Chris !

Yvonne aka sommeke zei

Vind ik ook een idee om te onthouden. Jouw hart voor Gré is super!
Fijn weekend!

Corrie zei

Wat een prachtig hart heb je ervan gemaakt Chris en het is zeker een bijzonder goed idee om iemand die ziek is of het moeilijk heeft hiermee op te beuren.
Fijn weekend Chris en ook voor Chago natuurlijk :- ))

willy zei

Wat is dat een ontzettend lief idee.

marian'ne m zei

Mooi hart, mooi initiatief.
Dat het haar kracht zal geven.

Johanna Zweden zei

Wat een prachtig hart is dit, wat zal Gré hier blij mee zijn.
Het is een prachtig idee om zo iemand te helpen om door een nare periode heen te komen.
Groetjes Joke.

Ps ik mis de UK heel erg.

Willeke zei

Daar is mijn hartje ook naar toe gegaan. Ik wist niet van dit project, maar het woord hartje was wel gevallen, vandaar dat ik op het idee kwam.
Leuk he? Zo'n goed idee!

lut zei

Een heel mooi hart en een goed idee.

Marijna zei

Leuk zo'n initiatief!