Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

De eerste siggy's

De eerste Siggy-post is door de brievenbus gegleden, de enveloppen opengemaakt, 'Oh, wat leuk' en 'Ach, wat enig' verzucht, de bijbehorende briefjes gelezen en de siggy's met zorg in de doos gevleid. Ik hoop dat de post het héél druk krijgt met deze siggy-post.



Maar ik moet wel eerlijk zijn: de aller, allereerste siggy kreeg ik een tijdje terug al van Willeke. Kijk maar. Deze 4 kreeg ik van Annelies, Marjo, Marga en Marjan.

6 opmerkingen:

willy zei

Dat zijn elke keer weer leuke verrassingen als de siggy's in de bus vallen. Nu zie ik ook hoe Marga aan haar naam Marpie komt. De bekende horen zien en zwijgen aapjes van Annelies.Je kunt de doos nu in gebruik nemen.

Johanna Zweden zei

Nu je volgende siggy is onderweg vanuit Zweden Chris.
Wat een leuke site heb je je, ga je meteen googelen.
Ga zo even verder snuffelen.
Gr Joke

Chris zei

@Leuk Joke, ik stuur je zo snel mogelijk die van mij.

Johanna Zweden zei

Hallo Chris hartelijk bedankt voor je mooie siggy. Wat leuk dat huis erop, en ik vind je motto heel leuk, Thuis is waar je hart is.

Groetjes Joke uit het koude met sneeuw bedekte Zweden.

Annelies zei

Leuk je eerste siggies te zien. Ik ben jaloers op je mooie doos !

Sylvia zei

Ik wil met je een siggie ruilen!
Mail je je adres even.