Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Mijn huis gevonden!


Ik heb mijn huis gevonden! Wat een snoepje. Kon ik het maar oppakken en meenemen naar Nederland. Zie je hoe het heet? 'Blue Haeven'. Maar het staat helemaal in Canada, net over de grens weliswaar met New York State, maar toch veel te ver weg. Ik ben helemaal weg van deze soort huizen, met veranda en allerlei versiersels. Ze staan gewoon langs de weg en het lijkt wel een groot park. Geen hekken tussen de tuinen, maar de gazons lopen allemaal in elkaar over en worden ontzettend goed onderhouden. In de stad is het natuurlijk een ander verhaal. Maar op dit huis ben ik helemaal verliefd geworden.

9 opmerkingen:

Corrie zei

Chris wat een plaatje van een huis, kunnen we niet een stuk grond kopen met een aantal vrienden van onze leeftijd en dan een aantal van deze huizen plaatsen (zijn volgens mij prefab te koop ook in Nederland. Op een rustige plaats met heel mooie handwerkwinkels in de buurt en ook onze kinderen en kleinkinderen er niet al te ver vandaan. Ik wil ook zó'n huis!!!

Loes zei

"Helemaal met "Corrie"eens. Ik zou er zo heen willen. Voor mij is een boekwinkel in de buurt beter. Handwerken is niet zo mijn hobby.Wat de kinderen betreft denk ik dat die niet mee zullen gaan. Dus blijft zoiets een luchtkasteel.

marian'ne m zei

O ja énige huizen. Dan heerlijk op de wereanda zitten handwerken !!

Corrie, ik kom ook in je dorp wonen hoor, ben bijjjjna 55+ !!;-))

willy zei

Prachtig!Misschien een klein poppenhuis. Dan kun je er ook iedere dag naar kijken.

Marga (MarPie) zei

Als het van jullie mag dan wil ik er ook graag bij komen wonen. Heb al een bouwtekening voor zo'n schommelbank voor op die veranda.
(Blauw is tenslotte mijn kleur)

louis vuitton outlet zei

Wanneer je kunt de dingen die je wilt voelen kunnen zeggen wat je voelt als dit is een zeer gelukkige tijd te voelen.

sylviawillemien zei

En binnen liggen de meest mooie quilts!! Vol liefde gemaakt door een heel lief mens, dat haar huis en tuintje koestert.......ik zie het helemaal voor me!!!
Prachtig!!

Naam zei

Bedankt voor het samen te vatten zo goed. Ik denk dat ik hier terugkeer vaak. Met vriendelijke groet.

appliance repair Laguna Beach zei

Ik hou van deze post - helemaal kewl! Goed gedaan! Ik ben terug naar deze komende ...