Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Lekker en warm

Het eten hier is veel te lekker, dus maar niet te veel op de lijn letten. We hebben zojuist een maaltijd op van kingsfish, johnycake, rijst en nog veel meer. Bij familie thuis.


Ik ben helemaal ondersteboven van hun bedden, hoog en vol kussens. Heel klassiek eigenlijk. Maar ze liggen lekker. Wij slapen ook op zo'n bed.


Vandaag is het hier de 'dag van de arbeid', dus veel mensen hebben een lang weekend. En het weer is schitterend, 28-30 graden met een briesje. Gisteren waren we in een recreatiepark bij het grootste meer van New Jersey. Prachtig. Heel veel mensen, heel veel eten, heel veel kilo's om mee te dragen. Morgen duiken we Manhattan in. Een nicht gaat als gids met ons mee. Ik ben heel benieuwd. Het is hier nooit stil denk ik. Altijd wel verkeer, ambulances en politie die kabaal maken, de tv die overal wel altijd aan staat. En het geluid van de airconditioning. Maar je went aan alles en laat het maar over je heen komen.

Als Chago en Ken gezellig Spaans zitten te babbelen, ben ik, ja heus, aan het patchen. Voordat we hierheen gingen, vond ik in een mand nog iets waar ik vorig jaar al mee begonnen was. Leuk om mee te nemen en toch af en toe wat onder handen te hebben. En ook wel toepasselijk. Zoals je ziet wordt het een Weddingring. Drie ringen zitten trouwens al in elkaar. En volgende week vieren we onze 42e (!) trouwdag. Nu ga ik weer gezellig bij de familie zitten en foto's kijken. Tot een volgende keer.

3 opmerkingen:

Willeke zei

Oei echt wel een schitterend bed!
mooie kleuren ook voor die weddingring!

willy zei

Hoi Chris Wat een mooie ontmoeting na 16 jaar. Dat is best wel lang. Leuk dat ik je reis zo kan volgen. Wat een heerlijke temperatuur. Warmer moet het ook niet zijn. Een groot bed, maar ik zie er niet een mooie quilt op liggen.
Leuk dat je de quilt mee hebt genomen op reis.
Veel plezier morgen in Manhattan.

Mien B zei

Heerlijk Chris dat je ons via je log laat meereizen.