Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

De foto's

En hier komen dan, zoals ik beloofd had, een paar foto's van de afgelopen dagen. Eerst van Manhattan, dan van Brooklyn en tenslotte van de bejaardensoos.



Morgen gaan we een weekje samen op pad. Richting de Niagara Falls en misschien dan nog naar het zuiden, wat ik wel erg graag wil. We kijken wel. Afgelopen zaterdag hebben we bakken vol regen gehad en een stormachtige wind. Dat was nog een staartje van orkaan Hanna. Maar daarna was het direct weer mooi. En nog steeds af en toe tegen de 30 gr. Het is hier eigenlijk 1 grote stad met aansluitend winkels en winkeltjes. Wat wel makkelijk is, is de manier waarop de straten zijn gemaakt, recht toe recht aan met nummers. En de nummerstraten zijn allemaal eenrichting verkeer. De een omhoog, de ander omlaag. Makkelijk je weg te vinden. Het is trouwens heel h euvelachtig, dus niets saai recht toe recht aan. Overal zijn mooie plekken om te zitten, te wandelen of voor kinderen om te spelen. En schitterende uitzichten over de Hudson.



Een paar foto's van Brooklyn en eentje van Chinatown:



















En dan van de geweldig gezellige Bejaardensoos van broer Ken. Wat een warmte en vrolijkheid!



De laatste foto is van een limousine die we ergens onderweg tegenkwamen.

5 opmerkingen:

Corrie zei

Chris wat een prachtige foto's, precies zoals ik het me altijd voorstel gebaseerd op beelden uit films en boeken ziet het er op jouw foto's uit. Wat mooi is het daar als ik ook naar de laatste foto's kijk, ronde erkers en veel groen. Wat zul je genieten! Heel veel lieve groeten van Jan en mij, Corrie

Corrie zei

Chris wat een prachtige foto's, precies zoals ik het me altijd voorstel gebaseerd op beelden uit films en boeken ziet het er op jouw foto's uit. Wat mooi is het daar als ik ook naar de laatste foto's kijk, ronde erkers en veel groen. Wat zul je genieten! Heel veel lieve groeten van Jan en mij, Corrie

willy zei

Chris wat een indrukwekkende foto's van Manhattan. Ik stel mij het geluid erbij voor zoals je in een vorig logje vertelde.
Die straten in Brooklyn zijn prachtig. Mooie huizen en veel groen.
Groetjes

marian'ne m zei

Prachtig, wat een belevenissen !!!

Niks voor onze Hollandse fietsjes daar :-)

Ik (((ZWAAAAIIII))) even naar je over de oceaan heen !!!

LARISSA zei

ES IST WUNDERFOLL ICH DANKE DIR FUR MOOGLICHKEIT DIE SCHOONEN BILDER VON AMERIKA ANZUSEHEN.WIR LIEBEN SIE.GOTTES SEGEN.