Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

De Bejaardensoos

Je zal het niet geloven, maar ik zit nu in de bejaardensoos van Ken achter de lescomputer. Chago wilde graag dat ik een mail voor hem verstuur, dus ik neem het even waar. We waren hier om 9 uur en kregen direct ontbijt voorgezet. Nou hadden we thuis al ontbeten, dus dit ontbijt zit inmiddels in een plastic zak om mee te nemen. Daarna hebben we mee gedaan met bingo. Ik vind het hier geweldig. Allemaal ronde tafels, vol mensen die lachen, praten, elkaar omhelzen, plagen en dansen op Zuid Amerikaanse muziek. Geweldig! Wat een sfeer. De warme lunch hebben we ook al naar binnen gewerkt. Buiten is het behoorlijk warm, maar minder dan gister. Toen was het boven de 30 gr. Maar het is nu veel vochtiger. Gister hebben we in Brooklyn het huis waar mijn schoonzus woonde, gezocht. En gevonden. Vlak bij het Prospectpark. Tjonge, wat een rit moet je eerst maken vanaf hier om daar te komen. Door de Hollandtunnel, dwars door Manhattan, China town en dan over de Manhattan brug. Auto's, auto's, mensen, mensen. Altijd kabaal! De stijl van huizenbouw is heel apart. Foto's komen nog. Dit was het voor even. We gaan nu weer richting huis.

3 opmerkingen:

Corrie zei

Chris wat geweldig om steeds nieuws vanaf jullie vakantieplek te kunnen lezen, ook zonder foto's een groot plezier! Zoals jij schrijft zie ik het al helemaal voor me. Heel veel plezier weer samen en een fijne zondag Chris.

willy zei

Hoi Chris
Wat maak je veel mee.Fijne vakantie nog en tot een volgend logje.

Lucia zei

Dag lieve geweldige ouders!!!

Vandaag (in ieder geval voor ons uit Nederland) van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!!! Wat bijzonder om op deze dag naar de Niagara watervallen te gaan. Ik vind het geweldig dat jullie, tot op de dag van vandaag, zo ontzettend goed samen op vakantie kunnen gaan. In en door alles heen 'lees' je als 'buitenstaander' dat er wordt genoten. Wat een rijkdom dat jullie dit al die jaren samen, en 42 jaar in getrouwde staat, hebben gedaan.

Het lijkt ook wel alsof jullie in deze vakantie van alles tegelijk meemaken. Een staart van een orkaan, New-York als overdonderende stad, maar ook de Niagara als overdonderend natuur en dan de temperatuur... Samen met familie, maar ook samen met elkaar. Metersvol met goud, glitter en marmer in de hoofte en breedte van Manhatten, maar ook de bejaardensoos en notabene dansende (ik wil daar zitten als ik oud ben!!!) bejaarden.

Ik ben ontzettend blij voor jullie en kan jullie voor deze dag alleen maar het allerbeste toewensen dat er bestaat in dit leven en dat is Gods Zegen!

Liefs van ons complete quilt en patchwork gezin inclusief de dieren...