Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Leuk balkonnetje en mijn eerste siggy!

Je zal toch maar op zo'n balkonnetje staan! Ik voel het nu al in mijn benen. Maar je hebt natuurlijk wel een geweldig uitzicht, zelfs naar beneden.... Moet je je voorstellen dat je 1220 meter boven de afgrond hangt en tussen je voeten door de diepte in kijkt. Brrrr. Maar je hoeft niet bang te zijn dat het balkonnetje afknapt. Er kunnen 71 volgeladen Boeings 747 zonder probleem op staan! Vier jaar geleden waren we 6 weken in de VS. We hebben met en zonder familie de meest mooie plekken bezocht. O, wat heb ik genoten. Bijvoorbeeld van de Sequoa's, de reus onder de bomen. Enorm indrukwekkend.
De Grand Canyon hebben we niet gezien, je kan natuurlijk niet alles. Maandag a.s. gaan we weer, 4 weken!! Ditmaal gaan we de tijd heel anders doorbrengen. Eerst familiebezoek in New Jersey, daarna een tocht door Pennsylvania. Het land van de Amish en Mennoniten. Je begrijpt dat er een lege(grote) tas meegaat, waarvan het de bedoeling is dat hij vol lappen en patronen weer mee terug gaat. Ik heb heel veel over de Amish en Mennonieten  gelezen, o.a. boeken van Wanda Brunstetter. Ik kijk er enorm naar uit om iets van hun leven te proeven. De eenvoud, het landelijke, de rust. Daarom willen we niet alleen toeristische plaatsen opzoeken. We hebben niets besproken, we zien daar wel hoe het gaat.

Inmiddels heb ik een eerste siggy ontvangen van Willeke. Haar motto is: Geniet nooit met mate. Dat ga ik de komende weken dus ook niet doen. Ik ga heel véél genieten.





8 opmerkingen:

willy zei

Dag Chris
Wat een idee om daar een balkon te maken. Bij zo'n hoogte moet je toch wel hoogtevrees krijgen.
Ik ben benieuwd welke stoffen en patronen er allemaal uit je tas gaan komen en welke verhalen je voor ons meeneemt.
Nogmaals een fijne tijd gewenst.
O ja, ik heb jouw eerste siggy bij Willeke gezien.

Annelies zei

Geniet volop !! Ik hoop dat je met leuke spullen en verhalen terugkomt.

Mien B zei

Chris geniet met volle teugen en kom veilig terug met veel verhalen........

Simone Hopman zei

Ga lekker genieten meis, ik mail je nog even, ik ben zo vreselijk benieuwd naar je Amish verhalen daar zou ik ook graag heen gaan, wie weet wat er nog eens gebeuren zal.
Liefs Siem

Willeke zei

Zeker doen, Meisje!
hartelijke groetjes,

Marijna zei

Chris, ik zal never nooit op zo'n uithang/uitkijk plek gaan staan. Wel heel apart maar ikke effies niet. Laatst heb ik er over in de krant gelezen. Volgens mij moet het nog gebouwd worden. Maar afijn...het uitzicht zal prachtig zijn voor diegene die wel durven. Haha.. Wat een heerlijke reis gaan jullie maken. Neem een hele grote tas mee hoor! Ik zag bij Willeke jou siggy staan! Weert een nieuwe hobby in je hobby erbij. Een hele fijne vakantie toegewenst en tot over 4 weken.

Saskia zei

Op een ladder klimmen durf ik nog wel, maar op die uitkijkring .... nee dank je. Ik word al duizelig als ik er aan denk.
Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met en aanwinsten van de Amish. Veel plezier!

mm zei

slik, Ik heb al hoogtevrees op de stoeprand !!;-)

Maar het zal een machtig gezicht zijn !!

Fijne reis en veilig weer thuis .