Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Goed begin

We zitten, liggen nu (19.uur pl. tijd) in Terminal 5 van het vliegveld in Londen. En ja hoor, onze vlucht naar New York heeft een vertraging van 2.5 uur! Kan ik gezellig door met mijn puzzeltje. Wel moest ik nu hier ter plekke achter dit ding om te vagen of het hotel in New York nog wel zo laat een shuttle-busje stuurt. Inchecken kan officieel tot 24.00 uur. We wachten maar rustig af. We zijn in ieder geval op weg en een middagdutje heb ik al gedaan.

3 opmerkingen:

Corrie zei

Chris!!! Kun je vanaf London ook nog bloggen??? Heel goede reis lieve allebei en groetjes van Jan en Cor

mm zei

Hihi zelfs daar(onderweg) denk je aan hier !!;-))

Ik heb nog wat kijkplezier voor je.

http://babousjka.vaneenaapje.nl/

Chris zei

Ja hoor, mm, thuis kan je toch niet vergeten.
Corrie, ik vond het ook geweldig dat ik op het vliegveld van Londen alles nog kon regelen met dat hotel. Ze hebben me ook netjes terug gebeld en om 1 uur 's nachts stond er een busje op ons te wachten! Ik had nog 10 minuten over, dus dacht ik: even bloggen.