Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Mijn quiltpagina

Ik ben vandaag begonnen met mijn quiltpagina. De inleiding is klaar. De komende tijd zal ik er wat foto's bijzetten van quilts of werkstukjes die ik in de loop van de jaren heb gemaakt. Ik heb de foto's wel, maar moet ze even bewerken voor deze weblog. Ik doe het rustig aan.

3 opmerkingen:

Corrie zei

Nou ja Chris, heb ik gisteren een heel verhaal zitten typen omdat ik het helemaal geweldig vind dat je ook een weblog hebt aangemaakt en nu zie ik hier niets staan!!!
Ik vind het superleuk en je krijgt vast veel lezers omdat er veel quiltsters zijn die elkaars weblog lezen en die komen ook op mijn weblog lezen, dat komt helemaal goed.
Je zult er erg van gaan genieten denk ik, ik vind het nog steeds erg leuk om geïnspireerd te worden door de anderen en er zijn allerlei leuke projecten die je bij anderen of zij straks bij jou aangekondigd zien. Er zijn uitwisselingsprojecten voor siggies en noem maar op. Het wordt tijd dat ik mijn linkenlijst ga aanpassen en de quiltsters op een speciale lijst zet, kun je lekker grasduinen. Maar de meeste doen allerlei handwerktechnieken dus misschien hoeft het ook niet, dan kom je lekker allerlei onverwachte dingen tegen.
Ik ben blij met je weblog en wens je er superveel plezier mee.
Liefs van Corrie en groetjes aan Chago.

*Marianne* zei

Het is wel heel erg verslavend hoor ;-)

Saskia zei

Chris, welkom in Blogland, waar iedere handwerkster wordt gestimuleerd, geïnspireerd en geëerd!
Ik heb even op je quiltpagina gekeken en ben vol bewondering. Je "1000 maal dank" vind ik erg mooi! De gequilte rand, maar ook het verhaal erachter maakt hem speciaal.
Ik hoop dat je ons nog veel moois kan laten zien de komende tijd.
Groetjes van Saskia